سفير موتوری میاره شو!

۲۵ میلیون ‍‍‍‍ ‍ تومان درآمد ماهیانه در کرج

پاداش یک میلیون شروع به کار

استخدام پیک موتوری در کرج

مزیت‌های میاره برای سفیران موتوری در کرج چیست؟

تضمین درآمد روزانه

اگر درآمد سفیر در یک شیفت، کمتر از حداقل مبلغ تضمین‌شده باشد، «میاره» این اختلاف درآمد را پرداخت می‌کند.

پاداش روزانه

سفیران با انجام چالش‌ها و ماموریت‌های روزانه، پاداش‌های نقدی دریافت می‌کنند.

زمان دلخواه

سفیران موتوری «میاره» می‌توانند شیفت و منطقه کاری خود را به دلخواه انتخاب کنند.

30% درآمد بیشتر از پیک رستوران

سفیران موتوری «میاره» در مقایسه با پیک‌های رستوران، تا ۳۰٪ درآمد بیشتری دارند.

کمیسیون صفر

«میاره» هیچ کمیسیونی از درآمد سفیر دریافت نمی‌کند.

مکان دلخواه

سفیران موتوری «میاره» می‌توانند شیفت و منطقه کاری خود را به دلخواه انتخاب کنند.

شرایط ثبت‌نام پیک موتوری

شرایط ثبت نام پیک موتوری در میاره

درآمد و پاداش پیک موتوری میاره در کرج

تضمین درامد پیک موتوری در کرج

تضمین درآمد روزانه

درامد روزانه تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان در میاره، تضمینه

درامدر پیک موتوری در کرج

درآمد ماهیانه

در کرج ماهی ۲۵ میلیون تومان درآمد داشته باش

ماموریت‌های هفتگی

با انجام ماموریت‌ها، جایزه‌های جذاب بگیر

یک میلیون تومان پاداش شروع به کار سفیر موتوری

سفیر میاره

درآمد پیک موتوری پس از استخدام در میاره چقدره؟

چطوری کارم رو شروع کنم؟

۱. ثبت‌نام

۲. دانلود اپلیکیشن

۳. دریافت باکس

۴. کسب درآمد

پیک موتوری میاره

چطوری کارم رو شروع کنم؟

۱. ثبت‌نام

۲. دانلود اپلیکیشن

۳. دریافت باکس

۴. کسب درآمد

پیک موتوری میاره

چرا میاره؟

پشتیبانی مستمر

پشتیبانی مستمر

سفیران «میاره» از زمان شروع همکاری و در تمامی مراحل سفر، از همراهی و راهنمایی تیم پشتیبانی «میاره» برخوردار هستند.

کارشناسان پشتیبانی در تلاشند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های سفیران باشند و بتوانند تجربه سفر بهتری را برای آن‌ها رقم بزنند.

ساعت کاری دلخواه

ساعت کاری دلخواه

میاره، ۵ شیفت کاری را به صورت روزانه برای سفیران خود در نظر گرفته است.

سفیران می‌توانند علاوه بر منطقه کاری، شیفت دلخواه خود را از یک یا چند روز قبل رزرو کنند و همچنین با انتخاب شیفت‌های متنوع، محدودیتی در کسب درآمد ندارند.

سفرهای درون منطقه‌ای

سفرهای درون منطقه

میاره، سرویس ارسال سریع به کسب‌وکارهای محلی است. از همین رو سفیران موتوری با رزرو شیفت در یک منطقه مشخص، تمام سفرهای خود را در همان محدوده و حداکثر تا ۶ کیلومتر هوایی انجام می‌دهند.

اپلیکیشن ساده

اپلیکیشن ساده

طراحی اپلیکیشن میاره بسیار ساده بوده و قابل نصب بر روی تمامی گوشی‌های اندرویدی است.

سفیران پیش از شروع کار با اپلیکیشن، توسط تیم پشتیبانی، آموزش‌های لازم را می‌بینند و انجام همه امور به راحتی یک کلیک، برای آن‌ها امکان‌پذیر است.

از سفیران میاره بشنویم

استخدام پیک موتوری در کرج

نزدیکی کرج به تهران و هزینه پایین‌تر اجاره خانه در این استان، یکی از دلایلی است که باعث شده کرج نیز مانند تهران ترافیک بی‌پایانی را تجربه کند. ترافیکی که در ساعت‌های ابتدایی روز و عصرها و شب‌ها به اوج می‌رسد و رفت‌وآمد را سخت‌تر از همیشه می‌کند. 

با وجود کسب‌وکارهای مختلفی مانند رستوران، نانوایی، سوپرمارکت و داروخانه که در سطح کرج فعالیت دارند، ارسال سفارش سریع و سالم برای این حجم از جمعیت، از مهم‌ترین دغدغه‌هاست. اینجاست که کسب‌وکارها برای استخدام پیک موتوری در کرج اقدام می‌کنند که می‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد.

استخدام پیک موتوری در کرج

کرج از نظر شلوغی در بعضی ساعت‌های روز و در بعضی خیابان‌ها دست‌کمی از تهران ندارد. کسانی که ساکن کرج هستند و در تهران کار می‌کنند، باعث ایجاد تغییر جمعیتی عجیب در شب و روز این استان می‌شوند. اما آن‌ها در ساعات مختلف روز نیازهایی دارند که شامل ارسال مواد غذایی از سوپرمارکت و فروشگاه و نانوایی، ارسال غذا از رستوران و ارسال دارو از داروخانه است. بنابراین کسب‌وکارهای مختلف برای استخدام پیک موتوری در کرج اقدام می‌کنند. اما آیا همۀ این کسب‌وکارها با چالش استخدام نیروی پیک موتوری آشنا هستند؟

گاهی هزینه‌های جاری کسب‌وکار یا تعداد متغیر سفارش‌ها در طول روز یا هفته، اجازه استخدام پیک موتوری به کسب‌وکارهای کرجی را نمی‌دهد. بنابراین ممکن است آن‌ها بخش مهمی از درآمد و فروش خود را که وابسته به خرید تلفنی و آنلاین است از دست داده و تنها متکی به فروش حضوری باشند.

بهترین راهکار برای این نوع کسب‌وکارها برای بهره‌مندی از خدمات پیک موتوری و از طرفی حذف هزینه‌هایی مانند حقوق و دستمزد پیک، بیمه، جای خواب و آموزش، استفاده از خدمات پیک موتوری خواهد بود.

کسب‌وکارهایی که به پیک موتوری در کرج نیاز دارند، زیاد هستند. در این بخش تنها تعدادی از آن‌ها را به‌صورت تیتروار معرفی خواهیم کرد.

  • پیک موتوری در فست فود کرج
  • پیک موتوری در رستوران کرج
  • پیک موتوری در فروشگاه و سوپرمارکت کرج
  • پیک موتوری در نانوایی کرج
  • پیک موتوری در میوه‌فروشی کرج
  • پیک موتوری در پروتئینی کرج
  • پیک موتوری در داروخانه کرج

پیک‌های موتوری در کرج مناطق مختلفی را پوشش خواهند داد که گستره آن به سیاست‌های کسب‌وکارها بستگی دارد. در ادامه 3 تا از مهم‌ترین محله‌های کرج معرفی می‌شوند که پیک موتوری در آن‌ها بیشترین درآمد را دارد.

استخدام پیک موتوری گوهردشت

گوهردشت یکی از محله‌های مرفهی است که در شمال شهر کرج قرار دارد. این محله یکی از گران‌ترین مناطق کرج است که دارای 3 فاز است که هر کدام 13 خیابان دارند. بنابراین این منطقه شلوغ یکی از بهترین مناطق برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای مختلفی مانند رستوران، فست‌فود، کافه، فروشگاه و … خواهد بود.

با‌توجه‌به موقعیت گوهردشت، ممکن است پیک‌های موتوری حقوق‌های متفاوتی در مقایسه با دیگر مناطق دریافت کنند که این موضوع برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک چندان به‌صرفه نیست. برای رستوران‌هایی که چند ساعتی در ظهر و ساعاتی در شب، اوج ترافیک کاری و ارسال غذا را دارند، استخدام پیک موتوری در کرج به‌عنوان نیروی ثابت می‌تواند هزینه بالایی داشته باشد. بنابراین بهتر است این کسب‌وکارها از پیک موتوری ساعتی یا نیروی پیک موتوری پاره وقت استفاده کنند.

استخدام پیک موتوری مهرشهر

مهرشهر کرج به‌دلیل وجود باغ‌های فراوان در اطراف آن و همچنین آب‌وهوای خنکی که دارد محل زندگی بسیاری از کسانی است که از آلودگی شهرها و شلوغی آن‌ها فراری هستند. در این منطقه رستوران‌ها، سوپرمارکت و کافه‌های زیادی فعالیت دارند که بخشی مهمی از فروش آن‌ها، تلفنی یا اینترنتی است.

بنابراین برای ارسال سفارش‌ها نیازمند استخدام پیک موتوری در کرج هستند. متاسفانه تعداد کسانی که برای دریافت گواهینامه موتور اقدام می‌کنند خیلی کم است و بسیاری از پیک‌های موتوری بدون گواهینامه در خیابان‌ها تردد می‌کنند که از لحاظ قوانین جرم است. بنابراین این کسب‌وکارها همیشه برای استخدام نیروی پیک چالش خواهند داشت. چون علاوه‌بر تاکید بر داشتن گواهینامه باید حقوق کامل، بیمه و مزایا را نیز پرداخت کنند آن‌هم در حالی که ممکن است در تمام ساعات روز نیروی پیک مشغول به‌کار نباشد.

استخدام پیک موتوری عظیمیه

عظیمیه یکی دیگر از محله‌های شلوغ و پرتردد کرج است که در مناطق شمالی قرار گرفته و به‌عنوان یکی از محله‌های اعیان‌نشین شناخته می‌شود. با‌توجه‌به تمرکز جمعیت در این منطقه، کسب‌وکارهای زیادی مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند. به‌عنوان مثال بخش مهمی از فروش رستوران‌های عظیمیه در فروش آنلاین خلاصه می‌شود که به‌مفهوم نیاز به استخدام پیک موتوری در کرج خواهد بود. 

پیک موتوری در عظیمیه می‌تواند بسته به سیاست‌های کسب‌وکارها به مناطق دیگر نیز ارسال سفارش داشته باشد. با‌توجه‌به ترافیک سنگین در برخی ساعات روز، قطعا داشتن چند پیک ضروری است، اما آیا همۀ کسب‌وکارها از عهدۀ استخدام چند پیک موتوری بر خواهند آمد؟

در ادامه راهکاری آمده تا کسب‌وکارها بتوانند با هزینه کمتر، سفارش‌های بیشتری را در طول روز ارسال کنند. به‌صورتی که حتی نیاز به استخدام پیک موتوری در کرج نیز نباشد.

استخدام پیک موتوری پاره وقت

استخدام پیک موتوری پاره‌وقت در کرج یکی از بهترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های جاری کسب‌وکارهای مختلفی است که محصول ارائه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای پیک موتوری پاره وقت، امکان همکاری با نیروی پیک در ساعات مشخصی در روز است. بنابراین دیگر نیازی نیست کسب‌وکارها حقوق و دستمزد یک ماه کامل را پرداخت کنند. به‌این‌ترتیب در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و از طرفی سفارش‌ها را نیز به‌موقع ارسال کرده و مشتری تلفنی و آنلاین همیشگی خود را خواهند داشت.

استخدام پیک موتوری آنلاین

اگر کسب‌وکاری تمایلی به استخدام پیک موتوری در کرج به‌صورت تمام‌وقت و یا پاره‌وقت نداشته باشد، بهترین روش برای ارسال به‌موقع و منظم سفارش‌ها، پیک موتوری آنلاین خواهد بود. میاره علاوه‌بر تهران، مناطق کرج را نیز پوشش داده و دارای پیک موتوری فعال در محله‌های مختلف این استان است.

استخدام پیک موتوری آنلاین میاره مزایای بسیاری برای کسب‌وکارها خواهد داشت که به شرح زیر هستند.

مزایای پیک موتوری میاره برای کلیه کسب‌وکارها در کرج

  • نیازی به پرداخت حقوق ماهانه و بیمه به پیک موتوری کرج نیست.
  • نیازی به تامین جای استراحت برای پیک موتوری نخواهد بود.
  • سفارش‌ها در اسرع وقت و سالم به دست مشتری می‌رسند.
  • مشتریان کسب‌وکار تنها محدود به خرید حضوری نخواهند بود.
  • به مشتریان حضوری خود سریع‌تر رسیدگی خواهید کرد.
  • از ازدحام جمعیت در محل کسب شما جلوگیری خواهد شد.
  • با ارسال سریع، مشتریان بیشتری خواهید داشت.
  • می‌توانید از خدمات پیک موتوری ساعتی کرج استفاده کنید.

هزینه پیک موتوری در کرج

هزینه پیک موتوری در کرج بسته به مسیر و مسافت متفاوت است. بنابراین نمی‌توان برای این خدمت هزینه مشخصی را تعیین کرد. البته غیر از مسیر و مسافت، نباید عوامل دیگری که روی هزینه پیک موتوری تاثیر می‌گذارند را فراموش کرد. این عوامل شامل وزن بسته و حجم سفارش‌ها هستند. با‌توجه‌به اینکه پیک موتوری میاره امکان ارسال 3 سفارش به‌صورت همزمان را دارد، بنابراین این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی روی کاهش هزینه‌ پیک هر سفارش داشته باشد.

حقوق و درآمد پیک موتوری در کرج

حقوق و درآمد پیک موتوری در کرج بیشتر به ساعات کاری، تعداد سفارش‌های کسب‌کار در طول روز و منطقه و مسافت بستگی دارد. طبیعی است که هزینه پیک برای یک مسیر متفاوت با دیگری باشد. اما لازم است بدانید که اگر پیک موتوری در کرج فعالیت منظمی داشته باشد، درآمد ماهانه 20 میلیون تومان دست‌یافتنی خواهد بود. 

این میزان درآمد ممکن است در برخی از ماه‌های سال نیز بیشتر از این مبلغ باشد. بنابراین استخدام پیک موتوری در کرج‌ به‌مفهوم سقف درآمدی مشخصی نیست؛ اما یک حداقلی نزدیک به 20 میلیون تومان محقق خواهد شد.

استخدام پیک موتوری در کرج و آسودگی خیال کسب‌وکارها

استخدام پیک موتوری در کرج اولین قدم برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند میزان فروش خود را افزایش داده و پا را فراتر از فروش حضوری بگذارند. فروش تلفنی و آنلاین نیازمند نیرویی است که بتواند سفارش‌ها را سالم و به‌موقع به دست مشتریان برساند. با وجود ترافیک‌های سنگین در خیابان‌های اصلی کرج، تنها پیک موتوری است که می‌تواند ترافیک را دور زده و سفارش‌ها را بدون معطلی به مشتری تحویل دهد. 

البته استخدام پیک موتوری چالش‌هایی به همراه دارد و بنابراین پیشنهاد می‌شود از خدمات ناوگان پیک موتوری میاره استفاده کنید.

پرسش‌های متداول

برای ثبت‌نام در «میاره» چه مدارکی مورد نیاز است؟
  • داشتن موتورسیکلت
  • سن بالای ۱۸ سال
  • یک مدرک شناسایی عکس‌دار مانند گواهینامه، کارت ملی یا شناسنامه
باکس‌ «میاره» را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

سفیران موتوری می‌توانند باکس (جعبه) خود را از ایستگاه‌های ثبت‌نام حضوری «میاره» در تهران و کرج، خریداری کرده و کد باکس را همراه آن دریافت کنند.

پاداش شروع به کار در «میاره» چقدر است؟

سفیران در ابتدای شروع فعالیت در «میاره»، با انجام سفر طبق مراحل زیر، پاداش دریافت می‌‌کنند:

۱۰ سفر ⬅ ۱۰۰ هزار تومان

۱۰۰ سفر ⬅ ۹۰۰ هزار تومان

قیمت هر باکس «میاره» چقدر است؟

قیمت هر باکس «میاره» ۱۰۰ هزار تومان است.

مرحله پس از دریافت کد باکس چیست؟

سفیران پس از خرید باکس، می‌توانند با انتخاب گزینه «ثبت کد باکس» از قسمت «سایر» اپلیکیشن «میاره»، کد باکس خود را وارد کنند.

مراحل ثبت شماره شِبا در اپلیکیشن «میاره» چگونه است؟

سفیران برای دریافت کرایه سفرها، پاداش‌ و تضمین درآمد، باید شماره شِبا خود را در اپلیکیشن «میاره» از قسمت «سایر» با انتخاب گزینه «ثبت شماره شبا» وارد کنند.

منظور از تضمین درآمد «میاره» چیست؟

تضمین درآمد به حداقل درآمدی گفته می‌شود که یک سفیر می‌تواند در هر شیفت کسب کند.

همه مناطق تحت پوشش «میاره» دارای تضمین درآمد هستند.

مبلغ تضمین درآمد در هر منطقه و در هر شیفت، متفاوت است.

اگر درآمد سفیر در یک شیفت، کمتر از درآمد تضمین‌شده باشد، «میاره» اختلاف مبلغ درآمد را به سفیر پرداخت می‌کند.

روش تسویه حساب در «میاره» چگونه است؟

تسویه حساب کارکرد و پاداش سفیر، چهار روز بعد از اتمام آخرین شیفت، به شماره شبا ثبت شده در اپلیکیشن واریز خواهد شد.

گزینه شبیه‌ساز سفر در اپلیکیشن چیست؟

در قسمت «سایر» اپلیکیشن «میاره»، گزینه شبیه‌ساز سفر وجود دارد؛ در این قسمت مراحل یک «سفر واقعی» در قالب ویدئو به سفیر نمایش داده می‌شود.

شیفت‌های «میاره» چگونه است؟
  • شیفت صبح: ۷ الی ۱۱
  • شیفت ظهر: ۱۱ الی ۱۵:۳۰
  • شیفت بعدازظهر: ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۴۵
  • شیفت شب: ۱۷:۴۵ الی ۲۲:۳۰
  • شیفت نیمه‌شب: ۲۲:۳۰ الی ۲۳:۵۹
مراحل خرید شیفت به چه ترتیب است؟

سفیر با ورود به اپلیکیشن «میاره» در قسمت شیفت‌ها، می‌تواند منطقه و زمان دلخواه خود را انتخاب کرده و شیفت را خریداری کند.

امکان خرید شیفت‌های کاری تا ۳ روز بعد برای سفیر وجود دارد.

سفیر می‌تواند پس از ثبت نهایی شیفت در اپلیکیشن، از دو روش «پرداخت آنلاین» یا «ثبت بدهکاری»، شیفت خود را خریداری کند.

در صورت استفاده از روش «ثبت بدهکاری»، هزینه شیفت از درآمد سفیر کسر می‌شود.

همچنین سفیر می‌تواند در زمان خرید شیفت هزینه آن را به صورت آنلاین بپردازد.

آیا امکان کنسل کردن شیفت خریداری شده، وجود دارد؟

بله، در صورتی که سفیر امکان حضور در شیفت رزرو شده را نداشته باشد، تا قبل از شروع شیفت، امکان کنسل کردن آن را دارد.

آیا در صورت کنسلی شیفت از طرف سفیر، امکان بازگشت هزینه وجود دارد؟

بله، در صورت کنسل کردن شیفت، امکان بازگشت هزینه‌ طبق زمان‌بندی زیر وجود دارد:

  • ۳ روز قبل: بازگشت ۱۰۰٪ هزینه رزرو
  • ۲ روز قبل: بازگشت ۷۰٪ هزینه رزرو
  • ۱ روز قبل: بازگشت ۲۵٪ هزینه رزرو
  • روز شیفت: بازگشت ۱۰٪ هزینه رزرو
لوکیشن مبدا و مقصد در اپلیکیشن «میاره» به چه صورت است؟

لوکیشن آنلاین «مبدا» یا آدرس محل کسب‌وکار، برای تمامی سفارش‌ها به سفیر نمایش داده می‌شود؛ اما لوکیشن آنلاین مقصد یا گیرنده سفارش، فقط برای بعضی از سفارش‌ها وجود دارد.

در سفارش‌هایی که لوکیشن آنلاین ندارند، آدرس مقصد به صورت متنی به سفیر داده می‌شود.

هر سفر «میاره» شامل چند مسیر است؟

امکان دارد یک مجموعه درخواست سفر با ۱ الی ۳ مسیر داشته باشد (حداقل ۱ مسیر و حداکثر ۳ مسیر) که درآمد هر مسیر به صورت جداگانه به سفیر پرداخت می‌شود.

دسترسی به تراکنش‌های مالی در اپلیکیشن به چه صورت است؟

سفیر می‌تواند با ورود به قسمت حسابداری در اپلیکیشن «میاره»، جزئیات واریزی‌های خود را با تاریخ ببیند.

مراحل پذیرش سفرها روی اپلیکیشن «میاره» چگونه است؟

زمانی که سفیر درخواست سفر را دریافت می‌کند، یک دقیقه زمان دارد تا با کلیک روی گزینه «راه افتادم»، سفر را قبول کند.

از زمان قبول سفر، سفیر تا ۳ دقیقه فرصت دارد تا حداقل ۵۰ متر، به سمت مجموعه مبداء حرکت کند.

در صورتی که سفیر نتواند شروع سفر را تایید کند، چه می‌شود؟

در صورت عدم پذیرش از سمت سفیر، سفر اختصاص‌داده‌شده به صورت خودکار کنسل شده و برای سفیر، «لغو سفر» ثبت خواهد شد.

لیگ‌های «میاره» برای سفیران چیست و چگونه می‌توان عضو آن‌ها شد؟

اول هر هفته، سفیرانی که دارای شرایط زیر باشند، عضو یکی از لیگ‌های «میاره» می‌شوند:

لیگ الماسی به همراه شرط ماندگاری:

۱- سفیران باید حداقل ۱۵ شیفت حضور داشته باشند و ۷۰ سفر انجام دهند.

۲- سفیران می‌توانند حداکثر ۲ شیفت را رزرو کرده اما حضور نداشته باشند.

پاداش:

سفیران با حضور در لیگ الماسی می‌توانند تا ۶ روز آینده، شیفت‌های خود را رزرو کنند.

 

لیگ طلایی به همراه شرط ماندگاری: 

سفیران باید حداقل ۸ شیفت حضور داشته باشند و ۳۵ سفر انجام دهند.

شرایط صعود به لیگ الماسی:

۱- سفیران حداقل در ۱۵ شیفت حضور داشته باشند و ۷۰ سفر را انجام دهند.

۲- سفیران می‌توانند حداکثر ۲ شیفت را رزرو کرده اما حضور نداشته باشند.

پاداش: 

سفیران با حضور در لیگ طلایی می‌توانند تا ۵ روز آینده، شیفت‌های خود را رزرو کنند.

 

لیگ نقره‌ای به همراه شرط ماندگاری:

سفیران برای ماندن در لیگ نقره‌ای باید حداقل ۳ شیفت حضور داشته باشند و ۱۵ سفر انجام دهند.

شرایط صعود به لیگ طلایی:

۱-  حداقل در ۸ شیفت حضور داشته باشند و ۳۵ سفر را انجام دهند.

۲- سفیران می‌توانند حداکثر ۲ شیفت را رزرو کرده اما حضور نداشته باشند.

پاداش: 

سفیران با حضور در لیگ نقره‌ای می‌توانند تا ۴ روز آینده، شیفت‌های خود را رزرو کنند.

 

لیگ برنزی و شرایط صعود به لیگ نقره‌ای: 

۱- سفیران حداقل باید در ۳ شیفت حضور داشته باشند و ۱۵  سفر را انجام دهند.

۲- سفیران می‌توانند حداکثر ۲ شیفت را رزرو کرده اما در شیفت حضور نداشته باشند.

پاداش: 

سفیران با حضور در لیگ برنزی می‌توانند تا ۳ روز آینده، شیفت‌های خود را رزرو کنند.