آموزش اپلیکیشن میاره

آموزش انجام ماموریت‌ها و پاداش‌ها در «میاره»

میاره به‌عنوان پلتفرم ارائه‌کننده سرویس ارسال سریع سفارش‌، برای سفیران خود سفرهای متنوعی را در نظر گرفته است تا هر سفیر با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرد که کدام یک از انواع ماموریت های میاره برای او مناسب‌تر بوده و می‌تواند درآمد بیشتری از طریق آن داشته باشد.

با توجه به این مسئله، تصمیم داریم در این بلاگ از سری بلاگ‌های «میاره» به نکاتی در مورد ماموریت‌های «میاره» اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

ماموریت چیست؟

انواع ماموریت های میاره به مجموعه سفرهایی با شرایط و ویژگی‌های خاص گفته می‌شود که به سفیران اطلاع‌رسانی شده و سفیر می‌تواند به انتخاب خود اعلام کند که ماموریت را می‌پذیرد یا خیر. انواع ماموریت های میاره معمولا تعداد روز محدود و پاداش‌های متغیری دارند.

انواع ماموریت‌ های میاره

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، انواع ماموریت‌ های میاره برای سفیران متنوع بوده و هر سفیر می‌تواند با در نظر گرفتن شرایط سفر، نوع ماموریت خود را انتخاب کند. ماموریت‌های «میاره» به انواع مختلفی مانند: چالش هفتگی، ماموریت شیفتی و ری‌اکتیو تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

ماموریت شیفتی

این ماموریت در یک شیفت خاص تعریف شده و برای تاریخ، منطقه و شیفت مشخصی به سفیر پیشنهاد داده می‌شود. در واقع برای دریافت درآمد این ماموریت نیاز است تا سفیر حتما به سقف تعداد سفرها برسد؛ البته لازم به ذکر است که ماموریت شیفتی منطقه به منطقه فرق دارد و درآمد شیفت‌هایی که توسط سفیران خریداری می‌شود جدا از این ماموریت پرداخت می‌شود.

چالش هفتگی 

یکی دیگر از چالش‌های «میاره» که برای سفیران در نظر گرفته شده، چالش هفتگی است. در این چالش هر هفته به سفیرانی که بیشترین تعداد سفر را در ۷ روز گذشته داشته باشند، اطلاع‌رسانی دعوت به ماموریت ارسال خواهد شد. چنانچه سفیر تایید کند که قصد شرکت کردن دارد، در چالش حضور داده خواهد شد و با اتمام آن، پاداش دریافت خواهد کرد.

ماموریت شروع به کار

همان‌طور که از اسم آن پیداست، ماموریت شروع به کار یکی از انواع ماموریت های میاره است که به سفیران در صورتی که کار خود را آغاز کرده باشند تعلق می‌گیرد. در واقع در این ماموریت، چنانچه سفیر در یک هفته اول شروع به کار خود ۱۰۰ سفر را به اتمام برساند، می‌تواند ۱ میلیون تومان از «میاره» پاداش دریافت کند.

پاداش ماموریت‌ها

مبلغ پاداش ماموریت‌هایی که ذکر کردیم، به عوامل متعددی بستگی دارد و مبلغ ثابتی برای آن تعریف نشده است؛ بنابراین سفیران می‌توانند با بیشتر کردن فعالیت و قبول سفرهای بیشتر درآمد بالایی نیز کسب کنند.

زمان واریز پاداش‌ انواع ماموریت های میاره

فرقی ندارد که سفیر در کدام چالش شرکت کرده باشد؛ زیرا در هر صورت زمان واریز پاداش انواع ماموریت های میاره ۴ روز پس از اتمام چالش خواهد بود.

کلام آخر

در این بلاگ به معرفی ماموریت‌های «میاره» پرداختیم. ماموریت‌ها به سفیران کمک می‌کنند تا به کمک آن‌ها چند برابر درآمد روزانه خود پاداش دریافت کنند. چنانچه سفیر حضور منظمی در شیفت‌هایش داشته باشد و یا سفرهای بیشتری را به اتمام برساند، شانس خود را برای دعوت به ماموریت‌های هفته‌های آینده نیز بیشتر خواهد کرد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا