آموزش اپلیکیشن میاره

چطور با اپلیکیشن «میاره» کار کنیم؟

آموزش کار با اپلیکیشن میاره

بعد از ثبت‌نام به عنوان سفیر در میاره، مرحله بعدی برای شروع فعالیت، دانلود و نصب اپلیکیشن است؛ البته دانلود اپلیکیشن به تنهایی کافی نیست و نیاز است تا نحوه‌ی کار با آن را نیز بدانید.

در این بلاگ از میاره قصد داریم برای سفیرانی که مراحل ثبت‌نام آن‌ها به اتمام رسیده و آماده‌ی شروع به کار هستند، نحوه کار با اپلیکیشن میاره را آموزش دهیم.

اپلیکیشن میاره رو از کجا دانلود کنم؟ 

برای دانلود اپلیکیشن میاره ابتدا وارد سایت «میاره» شده و از قسمت «اپلیکیشن سفیران» روی دکمه «دریافت اپلیکیشن» کلیک کنید.

نحوه کار با اپلیکیشن میاره 

اپلیکیشن میاره از بخش‌های متفاوتی همچون: خانه، شیفت‌ها، حسابداری، چالش و سایر تشکیل شده است که راجع به هر کدام از این بخش‌ها به صورت مجزا توضیحاتی خواهیم داد.

بخش خانه

شما در این بخش از اپلیکیشن، با نقشه‌ای روبه‌رو خواهید شد که در این نقشه می‌توانید منطقه‌‌ی مدنظرتان برای فعالیت را انتخاب کرده و به‌راحتی از تضمین درآمد و اطلاعات دیگری مانند لیست امتیازدهی و حداقل درآمد سفر که نیاز است تا برای رزرو شیفت در آن منطقه بدانید، مطلع شوید. در واقع شما به کمک این نقشه می‌توانید با مقایسه درآمد مناطق مختلف، به‌صرفه‌ترین منطقه را برای خدمت‌رسانی انتخاب کنید.  

در این قسمت بخش دیگری به نام «سفرهای آزاد» نیز وجود دارد. سفر آزاد سفری بدون نیاز به رزرو شیفت است که در ساعاتی که میزان تحویل سفارش‌های مشتریان زیاد است، به سفیران حاضر در آن مناطق پیشنهاد می‌شود.

بخش خانه اپلیکیشن میاره

بخش شیفت‌ها

برای رزرو شیفت و آغاز سفر، نیاز است تا در این قسمت ابتدا محدوده‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید، انتخاب کنید. محدوده‌ی محله‌هایی که می‌توانید نسبت به رزرو شیفت در آن اقدام کنید عبارتند از: شمال، شرق، غرب، جنوب و مرکز. 

همچنین در این قسمت با مراجعه به بخش‌های «بهترین‌های امروز» و «بهترین‌های فردا» می‌توانید نسبت به خرید شیفت‌های پیشنهادی اقدام کنید و اطلاعات کاملی پیرامون هر شیفت کسب کنید.

شیفت‌ها در اپلیکیشن میاره

یکی از نکات مثبت خرید شیفت در اپلیکیشین میاره قابلیت رزرو شیفت تا سه روز آینده است. این ویژگی کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

علاوه‌بر موارد ذکر شده، در این قسمت فیلتری تحت عنوان «انتخاب تضمین/پاداش» وجود دارد که با استفاده از این قابلیت می‌توانید انتخاب کنید که سفر شما حتما تضمین، پاداش و یا هر دو مورد را داشته باشد.

بخش شیفت‌های اپلیکیشن میاره

بخش حسابداری

در بخش حسابداری اپلیکیشن میاره سفیران می‌توانند علاوه‌بر درآمد روز خود، درآمد هفتگی‌شان را نیز مشاهده کنند و ۴۸ ساعت پس از سفر، مبلغ کارکردشان را تسویه کنند. لازم به ذکر است که برای تسویه، نیاز است تا سفیران شماره شبای حسابی که قصد دارند تا مبلغ به آن واریز شود را نیز در اپلیکیشن وارد کنند.

بخش حسابداری اپلیکیشن میاره

بخش چالش

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز اپلیکیشن میاره، بخش چالش‌های آن است. در این بخش، سفیران با توجه به عملکرد خود می‌توانند به یکی از لیگ‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی و الماسی وارد شوند.

دوره هر لیگ یک هفته‌ای است و ورود به هر کدام شرایط خاص خود را دارد. سفیران بسته به امتیازی که کسب می‌کنند می‌توانند در یکی از این لیگ‌ها ماندگار و یا با توجه به افزایش و یا کاهش امتیازشان، به لیگ‌های دیگر صعود یا تنزل کنند. 

در بخش «جزئیات» چالش‌ اپلیکیشن، امتیاز کسب‌شده، امتیاز کسرشده و مجموع امتیازات به تفکیک قرار گرفته است که به کمک آن سفیر می‌تواند عملکرد خود را به خوبی ارزیابی کند.

علاوه‌بر تمام این موارد، در این بخش میزان امتیازی که سفیر برای صعود به لیگ‌های بالاتر نیاز دارد نیز شرح داده شده است. 

بخش چالش اپلیکیشن میاره

بخش سایر 

اطلاعات کامل سفیران و همچنین مواردی که می‌تواند به رفع ابهامات و داشتن سفری بهتر کمک کند، در این بخش قرار گرفته است. 

در قسمت تیکت‌ها و تماس با پشتیبانی، سفیران می‌توانند در مورد مسائلی که پیرامون آن سوال دارند، تیکت زده یا تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند. در قسمت «سایر»، شیفت‌های رزرو شده نیز قابل مشاهده هستند.

چنانچه سفیران قصد داشته باشند سفیر جدیدی به «میاره» معرفی کنند و پاداش یک میلیون تومانی دریافت کنند، می‌بایست به بخش «معرفی سفیر جدید» مراجعه کنند.

یکی از موارد مهم و اساسی برای شروع به کار سفیر، ثبت کد باکس است که در این بخش انجام می‌شود. 

در راستای افزایش درآمد سفیران، قسمتی به نام «اختصاص سفر» در قسمت «سایر» اپلیکیشن میاره نیز وجود دارد که با فعال کردن آن، سفرهایی از مناطق مجاورِ شیفتی که سفیر رزرو کرده است، به او اختصاص داده خواهد شد.

یادآوری شیفت‌های رزروشده و اطلاع‌رسانی سفر آزاد نیز در این قسمت انجام می‌شود و سفیر با فعال کردن آن از طریق پیامک و یا پوش‌نوتیفیکیشن نه تنها سفری را از دست نمی‌دهد، بلکه درآمد بالاتری نیز به‌دست خواهد آورد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا