آموزش اپلیکیشن میاره

نحوه انجام سفر در میاره 

آگاهی از نحوه انجام سفر در میاره، یکی از موارد مهمی است که سفیران پس از ثبت‌نام در «میاره» نیاز است تا از آن مطلع شوند. به همین دلیل قصد داریم در راستای کاهش ابهامات و پاسخ به سوالاتی که ممکن است سفیران در هنگام سفر با آن‌ها روبه‌رو شوند، در این بلاگ به‌طور کامل مراحل سفر را شرح دهیم. 

شیفت چیست و رزرو آن چگونه انجام می‌شود؟

شیفت به معنای بازه زمانی است که سفیر با انتخاب دلخواه آن‌ می‌تواند شروع به کار کرده و تضمین درآمد داشته باشد. در واقع سفیران می‌توانند درآمد کار در شیفت‌ها و مناطق مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند. رزرو شیفت و همچنین تکمیل سفر در هر منطقه امتیاز خاص خود را دارد و افزایش امتیاز در نهایت باعث می‌شود تا سفیران بتوانند به لیگ‌های طلایی و الماسی صعود کرده و از مزایای حضور در این لیگ‌ها بهره‌مند شوند.

سفیران برای رزرو شیفت و انجام سفر در میاره می‌بایست ابتدا وارد اپلیکیشن شوند. سپس در قسمت «شیفت‌ها» منطقه و زمان دلخواه خود را انتخاب و شیفت مورد نظرشان را خریداری کنند. شیفت‌های «میاره» به مناطق و زمان‌های متعددی تقسیم می‌شود.

شیفت‌های «میاره» عبارتند از: 

شیفت صبح: ۷ الی ۱۱

شیفت ظهر: ۱۱ الی ۱۵:۳۰

شیفت بعدازظهر: ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۴۵

شیفت شب: ۱۷:۴۵ الی ۲۲:۳۰

شیفت نیمه‌شب: ۲۲:۳۰ الی ۲۳:۵۹ 

علاوه‌بر گستردگی مناطق و زمان‌، چنانچه سفیر تمایل به لغو شیفت نیز داشته باشد می‌تواند تا قبل از شروع شیفت، آن را کنسل کند.

آنلاین شدن در شیفت

پس از رزرو شیفت در زمان و محدوده‌ی دلخواه، قدم بعدی که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید، آنلاین شدن در هنگام آغاز شیفت است. در واقع باید پیش از شروع به کار خود، راس ساعت در منطقه‌ی مد نظر برای فعالیت حاضر باشید.

چطور شیفت خریداری کنیم؟ 

برای خرید شیفت جهت انجام سفر در میاره، ابتدا در صفحه «خانه» اپلیکیشن، محدوده‌ی جغرافیایی که قصد دارید در آن فعالیت کنید را انتخاب و روی دکمه «ثبت نهایی» کلیک کنید. میزان درآمد سفیران به موارد متعددی بستگی دارد. به‌طور مثال حداقل درآمد، مساوی با میزان تضمین درآمدی است که برای هر منطقه درنظر گرفته شده است. یعنی چنانچه سفیر شیفت منطقه‌ای را خریداری کند اما به او سفری اختصاص داده نشود، می‌تواند مطمئن باشد که تضمین درآمد آن منطقه را دریافت خواهد کرد؛ البته دریافت این تضمین درآمد دو شرط دارد: میزان فعالیت و حداکثر امتناع.

حالا این به چه معناست؟

از آنجایی‌که حداکثر امتناع و میزان فعالیتی که سفیران می‌توانند برای هر منطقه داشته باشند با یکدیگر متفاوت است، چنانچه سفیری این دو شرط را برای منطقه‌ای که شیفت آن را خریداری کرده‌ است رعایت کند، می‌تواند مطمئن باشد که تضمین درآمد را دریافت خواهد کرد.

برای داشتن درآمد بیشتر نیز هر چه سفرهای بیشتری توسط سفیر انجام شود، به همان اندازه نیز درآمد بالاتر می‌رود. در واقع داشتن درآمد بالا منوط بر فعالیت بالای سفیر است. تسویه درآمد نیز بسیار راحت و از طریق اپلیکیشن، ۴ روز پس از سفرهای شیفتی به شماره شبایی که سفیر در اپلیکیشن ثبت کرده است، واریز می‌شود.

انجام سفر در میاره به چه صورت انجام می‌شود؟ 

در «میاره» سفر به سفیران اختصاص داده می‌شود؛ البته این امکان وجود دارد که یک سفر حداقل ۱ مسیر و حداکثر ۳ مسیر داشته باشد. لازم به ذکر است که درآمد هر مسیر به‌صورت جداگانه به سفیر پرداخت خواهد شد. 

اما اختصاص پیدا کردن سفر با چه سازوکاری انجام می‌شود؟

اختصاص دادن سفیر به سفیران بر اساس ۲ پارامتر جایگاه لیگ و فاصله سفیر تا کسب‌وکار سفارش‌دهنده انجام می‌شود. یعنی هر چه سفیر در لیگ بالاتری حضور داشته (طلایی یا الماسی) و یا نزدیک‌تر به محل سفارش‌دهنده باشد، اولویت بالا‌تری برای انجام سفر در میاره دارد.

سفر آزاد با سفر معمولی چه تفاوتی دارد؟ 

انجام سفر در میاره به دو شکل آزاد و معمولی انجام می‌شود. سفرهای معمولی سفرهایی هستند که سفیران با خرید شیفت در ساعت و محدوده‌ی زمانی مدنظرشان به صورتی که در ابتدای این بلاگ به آن اشاره کردیم، کار خود را شروع می‌کنند.

سفر آزاد به سفری بدون نیاز به رزرو شیفت گفته می‌شود که در ساعات شلوغی که شامل ساعت‌های ۱۲ الی ۱۴ و ۱۹ الی ۲۱ است، به سفیرانی که در مناطق تحت پوشش «میاره» هستند پیشنهاد می‌شود و سفیر می‌تواند با اختیار خود سفر آزاد انجام دهد.

در واقع فرق بین سفر معمولی و سفر آزاد علاوه‌بر درآمد بالاتر، عدم نیاز به خرید شیفت است؛ البته این تفاوت به همینجا ختم نمی‌شود و این دو نوع سفر تفاوت‌های دیگری نیز با هم دارند.

از دیگر تفاوت‌هایی که نیاز است به آن اشاره کنیم، تضمین درآمد است. سفیران با رزرو شیفت مناطق مختلف می‌توانند از بابت تضمین درآمد خیال راحتی داشته باشند که این قابلیت برای سفر آزاد وجود ندارد؛ به علاوه ماموریت و پاداش نیز شامل حال سفر آزاد نمی‌شود.

اگر بخواهیم از بابت درآمد نیز سفر شیفتی و سفر آزاد را با یکدیگر مقایسه کنیم، لازم به ذکر است که حداقل درآمد سفرهای آزاد بیشتر از سفرهای «میاره» بوده و این نوع سفر، درآمد بالایی برای سفیر به همراه دارد.

چنانچه سفیر «میاره» هستید و درباره نحوه کار با اپلیکیشن نیز سوالاتی دارید، می‌توانید با مراجعه به بلاگ چطور با اپلیکیشن «میاره» کار کنیم؟ با بخش‌های مختلف اپلیکیشن به‌طور کامل آشنا شوید. 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا